vesszőparipa

Pont vessző...

Pont vessző...

miez.

2015. március 09. - Flashy7

Talán van, aki tudja, van egy blogom, ahol mindenféle dolgot írok le, csak hogy nyoma legyen és egyesével ne kelljen mindenkinek elmondani, ott előfordul, hogy mérgelődök ezen-azon. Jó, hát elég gyakran, és csak azért nem gyakrabban, mert eleve ritkán írok. De van egy dolog, ami hosszú ideje idegesít, ez pedig a felesleges vesszők elterjedése feliratokban. De mindenhol. Nem tudom, miért írják, nem tudom, honnan jön, nem tudom, melyik program ajánlja fel vagy csak nem jelzi hibásnak. Egyre több van belőle és egyre jobban idegesít, és ha az ember valamire rákattan, akkor egyre többet fog belőle észrevenni és még jobban idegesíti. Nálam ez van, ezer méterről távcső nélkül kiszúrom. Szóval aki még nem tudja, miről van szó, majd a példákból rájön, mert ide szeretném összegyűjteni azokat, amiket találtam, felírtam, lefotóztam.

Megjegyzés: mivel a helyesírás bonyolult tudománya ettől a vesszőproblémától függetlenül sem divatos, rengeteg feliratban egyéb hibák is elő fognak fordulni, majd ezekre is rámutatok időnként, valamint minden egyéb igénytelenségre, lazaságra, ízléstelenségre, ami a képeken előfordul.

A bejegyzés trackback címe:

https://pontvesszo.blog.hu/api/trackback/id/tr727255251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Endre Kovacs 2016.12.04. 15:02:36

"...Egyre több van belőle és egyre jobban idegesít, és ha az ember valamire rákattan, akkor egyre többet fog belőle észrevenni és még jobban idegesíti...." - Én is így voltam (vagyok) ezzel. A blogra is így találtam rá. "felesleges vessző" -ezt írtam a keresőbe.
süti beállítások módosítása